Idealnym sposobem na podtrzymanie kontaktu z Klientami jest newsletter, czyli systematyczna wysyłka maili. Należy jednak pamiętać, że mailing nie może męczyć. Klienci godzący się na udostępnienie swojego adresu e-mail do celów marketingowych, muszą czuć korzyść z tej decyzji.
W mailu powinny więc się znaleźć informacje o nowościach, promocje, kody rabatowe. Nie powinny być też wysyłane zbyt często. Nasi specjaliści od marketingu doradzają Klientom w wyborze najlepszej formy promocji w danym okresie. Zlecając nam wysyłkę newslettera do swoich Klientów, macie Państwo gwarancję skuteczności i profesjonalizmu. Najbardziej wartościowe teksty, atrakcyjne grafiki i szczegółowe raporty pozwalające monitorować ilość otwartych wiadomości, ilość przekierowań na Państwa stronę Internetową oraz ilość osób, które zrezygnowały z otrzymywania takich wiadomości.
Narzędzia z których korzystamy, pozwalają również za pomocą aplikacji mobilnych na zbieranie w prosty sposób nowych baz mailingowych na targach branżowych i innych wydarzeniach, z pełnym zachowaniem klauzuli poufności i polityki RODO.